Золота середина в SEO просуванні

У всьому потрібна золота середина. Погано, якщо ви чогось не робите, але ще гірше, якщо ви робите це з зайвим ентузіазмом, і, як говорить народна мудрість, розбиваєте собі лоб.

Цей же спосіб працює і з просуванням сайтів: щоб підвищити продажі, безумовно, потрібна реклама. Але щоб вкладені у SEO просування кошти приносили результат, важливо дотримуватися балансу. Саме про цей баланс поговоримо в цій статті.

Шукайте суть, панове! Шукайте суть!

Хороший SEO-спеціаліст ніколи не вписує ключові слова в готову статтю. Запам’ятайте — НІКОЛИ! Щоб пошукове просування сайту запрацювало, справжній спеціаліст повинен зібрати семантичне ядро, спираючись на тематику сайту та популярні запити. І тільки після цього створювати унікальні тексти з ключовими словами.

Якщо ваш спеціаліст діє в зворотньому порядку — це не спеціаліст.

Загадай дурневі Богу молитися…

Якщо у вашому тексті більше одного ключа на 500 символів, Google та інші пошукові системи починають розглядати ваш сайт як спам та виключає з індексації. У такому випадку можете забути про ТОПові позиції.

Краще вибрати кілька найпопулярніших запитів та використати їх у тексті, ніж напихати текст ключами, сподіваючись, що один з них приведе клієнта до вас на сайт. Не приведе.

Білими нитками шито

Деякі обирають таких спосіб просування, як використання прихованих посилань та текстів. Так, їх не бачать користувачі, але від пошукових систем їх не приховати. Тому такий варіант просування — прямий шлях у БАН та клеймо на вашій фірмі.

Сайти — мертві душі

Якщо на вашому сайті немає ніяких оновлень (не враховуючи наявність/відсутність товару і цін), то пошукова система не буде з вами працювати. Такий сайт для неї мертвий.

Тому подбайте про те, щоб наповнення сайту контентом було регулярним. Діліться з потенційними клієнтами корисною інформацією про ваші товари, розкажіть про новини компанії, заведіть блог.

Сайт повинен жити. Для вас, для клієнтів. Інакше в його існуванні просто немає сенсу.

Під копірку

В інтернеті багато однакових статей. Навіщо пошуковій системі ще один сайт, який наповнений дубльованими, вкраденими статтями?

Тому такий спосіб просування неприпустимий. Вас не тільки запишуть в ряди спамерів але й оштрафують. Краще одразу підготувати цікаві унікальні матеріали та не платити двічі.

Але найголовніше — це ваше розуміння того, що оптимізація — це справа не одного дня. Щоб новий сайт “обрастав” посилальної масою і активністю в соціальних мережах, необхідно не менше 6 місяців. Тому вибирайте справжніх фахівців і наберіться терпіння.

Написати відгук :