ТОВ “ЛАТЕК” — виробники зброї, інвентарю та обладнання для мисливців та шанувальників активного відпочинку.

ЦІЛІ:

– Впровадити CRM-систему, яка дозволить оцінити якість роботи відділу продажів.
– Надати можливість реалізації маркетингових заходів й отримання подальшого контролю за їх ефективністю.

ЗАВДАННЯ:

– Підключити IP-телефонію, e-mail та всі месенджери, що використовуються компанією, до однієї СRМ-системи.
– Прописати бізнес-процеси, необхідні для якісної роботи відділу продажів.
– Навчити персонал працювати з новим програмним забезпеченням.
– Надати інструменти для контролю якості обслуговування клієнтів і отримання статистики основних причин відмов.

РІШЕННЯ:

Проаналізувавши специфіку діяльності наших клієнтів, а також весь необхідний алгоритм дій від моменту отримання заявки до стадії продажу в їх компанії, було прийнято рішення щодо впровадження CRM-системи Bitrix24 і до даного відділу продажів.

Після налаштування програмного забезпечення ми підключили до СRМ всі відкриті лінії, налагодили IP-телефонію, а також прописали й автоматизували необхідні бізнес-процеси, що дозволило поліпшити швидкість та якість обслуговування клієнтів.

Для того, щоб інтеграція CRМ відбулася, ми не тільки створили докладні інструкції щодо роботи з новим ПЗ, а й провели навчання співробітників відділу продажів. Це дозволило форсувати повний перехід до роботи у СRМ-системі, і в найближчий час отримати детальну звітність про якість роботи менеджерів.