ТОВ «ЛАТЕК» — найбільша в Україні компанія, що спеціалізується на виготовленні та реалізації зброї, інвентаря та обладнання для мисливців, а також любителів активного способу життя.

ЦІЛІ:

«Реанімувати» базу існуючих клієнтів і повернути покупців, використовуючи максимальну кількість каналів залучення, які не потребують великих вкладень.

ЗАВДАННЯ:

– Розробити план B2B продажів.
– Створити стратегію щодо повернення існуючих та залучення нових клієнтів B2C.
– Визначити ты задіяти найбільш вигідні канали залучення трафіку.

РІШЕННЯ:

Більша частина товарів, що надаються концерном “ЛАТЕК”, досить специфічна і має не тільки цілий ряд обмежень в області налаштування та запуску онлайн-реклами, але й досить вузький сегмент покупців.

Тому, працюючи над цим проектом, нам довелося враховувати не тільки сезонну актуальність тих чи інших груп товарів, а й вимоги чинного законодавства, детальний портрет цільової аудиторії, економічні показники і багато інших чинників, що впливають на продажі.

Наша команда не тільки сегментувала всю існуючу клієнтську базу компанії “ЛАТЕК”, але й розробила детальну інструкцію з проведення маркетингових заходів, спрямованих на повернення існуючих клієнтів і залучення нових як роздрібних, так і оптових покупців.

В ході використання розробленого плану, наші замовники вже у перший місяць змогли повернути частину втрачених клієнтів, а також збільшити обсяг продажів.