Про проект:

Косметолог Ірина Жежеря — досвідчений спеціаліст з медичною та фармацевтичною освітою. Вона прагне не збагатитися на клієнтах, надаючи непотрібні і небезпечні для їх шкіри процедури, а допомогти зберегти красу і здоров’я шкіри, використовуючи особисті методики і перевірені матеріали.

Задачі:

– Розробити унікальний фірмовий стиль, необхідний для просування особистого бренду.
– Підготувати акаунти в Facebook та Instagram для подальшого SMM-просування.
– Створити унікальний і цікавий контент, який приверне потенційних клієнтів і викличе інтерес до косметологічних процедур.

Результат:

Наша команда стояла біля самих витоків зародження цього особистого бренду. І розуміючи важливість ефектного старту, ми постаралися підготувати максимально якісну стратегію SMM-просування.

В першу чергу ми розробили ефектний фірмовий стиль для оформлення акаунтів і візуального контенту. Обкладинки для сторінок в соціальних мережах, рамки для фотографій, превью до публікацій — все це витримано в одному стилі та створено таким чином, щоб одночасно привернути увагу до публікації і не втомити користувачів зайвими декоративними елементами.

З огляду на особливості обраних соціальних мереж, а також результати аналізу конкурентів, ми змогли розробити контент-план, який максимально охоплює цільову аудиторію і дозволяє викликати інтерес до послуг, що надаються.

Просування в Facebook ми вирішили проводити на основі професійного блогу з цікавими, іноді провокаційними статтями про косметології, а в Instagram — у вигляді демонстрації якості роботи нашого клієнта.

За кілька місяців співпраці ми домоглися не тільки збільшення кількості підписників і клієнтів, що записуються на процедури, але і, що більш важливо, змогли сформувати і закріпити позитивний імідж створеного бренду.