Про проект:

“Гранд Текстиль” — це всеукраїнська мережа оптових та роздрібних магазинів, де можна придбати тканини високої якості за доступними цінами.

Задачі:

– Розробити нову стратегію з просування бренду “Гранд Текстиль” та залучення нових клієнтів.
– Створити зручний ресурс, завдяки якому користувачі зможуть дізнатися про асортимент магазинів, а також про нові надходження матеріалів та акцій, що проводяться в магазинах.

Результат:

“Гранд Текстиль” — компанія, відома на українському та міжнародному ринку не один рік. І звичайно, коли наші клієнти звернулися до нас, у них вже були деякі доробки з SMM-просування. Для кожного роздрібного та оптового магазинів були створені акаунти в соціальних мережах, в які періодично завантажувалися фотографії тканин. Але очікуваного ефекту вони не приносили.

Нашою головною метою в цьому проекті стала трансформація бізнес-сторінок в абсолютно новий інформаційний ресурс, який допоможе підвищити лояльність аудиторії та залучити нових клієнтів.

У першу чергу ми створили портрет цільового споживача та зробили конкурентний аналіз — усе це допомогло нам обрати найбільш ефективні платформи для подальшого SMM-просування, а також розробити контент, який залучить користувачів та викличе інтерес до пропонованих товарів.

Крім цього, ми розробили фірмовий стиль “Гранд Текстиль”, враховуючи особливості обраних нами соціальних мереж. Унікальні обкладинки для груп та сторінок в соціальних мережах та брендовані рамки допомогли підвищити впізнаваність бренду, а також привернути увагу користувачів саме до нашого контенту.