Про проект:

“On Fleek” — студія краси в самому серці Харкова, де можна отримати послуги з візажу, нігтьовому оформленню та косметології тільки першокласного рівня.

Задачі:

– Продумати стратегію просування студії “On Fleek” в таких соціальних мережах як Facebook та Instagram.
– Створити сторінки та акаунти в соціальних мережах, які допоможуть відобразити нестандартність підходу до роботи майстрів салону.
– Підготувати контент, який послужить якісним стартом для SMM-просування.

Результат:

Коли наші клієнти звернулися до нас, вони тільки готувалися до відкриття своєї студії. Тому нашою головною метою була розробка якісної платформи, яка допомогла б у просуванні бренду “On Fleek” в соціальних мережах.

Працюючи над фірмовим стилем, ми намагалися створити максимально лаконічну і в той же час яскраву концепцію, яка б підходила і для оформлення обкладинок в Facebook та Instagram, і для наступного брендування контенту.

Поєднання ніжно рожевого та глибокого чорного кольорів, використання чітких ліній та лаконічного логотипу дозволили нам перетворити банальні сторінки в соцмережах у продукт, який одразу ж привертає увагу клієнтів та розкриває філософію студії краси.

Контент-план створений таким чином, щоб зацікавити користувачів послугами та процедурами ще до моменту відкриття студії. Короткі замітки-анонси дозволили нам розповісти про послуги, які надають в “On Fleek”, а також акцентувати увагу на якості матеріалів, акціях та інших приємностях, необхідних салону краси.

Таким чином, ми змогли дати гарний старт для подальшого просування студії “On Fleek” в соціальних мережах.