“Бусцентр” — компанія, яка спеціалізується на продажі вживаних автозапчастин для мікроавтобусів, надаючи широкий вибір деталей від оригінальних європейських виробників.

ЗАДАЧІ:

– Створити зручну платформу для підбору та покупки вживаних автозапчастин.
– Спростити систему пошуку та замовлення необхідних деталей.

РІШЕННЯ:

До того, як керівництво компанії “Бусцентр” звернулося до нашого агентства, у них вже було кілька сайтів для продажу вживаних автозапчастин. Однак, їх не можна було назвати зручними інструментами із залучення клієнтів та реалізації товарів.

Проаналізувавши кількість необхідних правок та “доналаштувань” в існуючих сайтах, було прийнято рішення спроектувати новий більш ефективний інтернет-магазин, в якому будуть враховуватися такі важливі нюанси, як можливість його подальшого просування та оптимізації, синхронізація з базою 1С8 і CRM-системою та багато іншого, що не було взято до уваги при створенні старих сайтів “Бусцентр”.

При написанні ТЗ, враховувалися не тільки побажання клієнта, а й поведінкові чинники потенційних покупців вживаних запчастин. Завдяки цьому, ми змогли розробити інтуїтивно зручну систему фільтрів, яка значно спростила пошук необхідних автозапчастин, та систему пошуку, що працює як за назвою, так і за номером деталей.

Також ми подбали про спрощену систему замовлення товару. Кожен користувач може купити необхідну йому деталь всього у один клік, просто заповнивши коротку форму на сайті. А завдяки тому, що новий сайт “Бусцентр” був повністю синхронізований з CRM, ця функція стала ще й хорошим помічників при зборі лідів та проведення маркетингових заходів у подальшому.

https://buscentr.ru