«AVTOSOS” — ще один гравець на ринку надання послуг з евакуації легкових автомобілів, позашляховиків, мікроавтобусів та нестандартних транспортних засобів у Харкові і передмісті.

ЗАДАЧІ:

– Створити простий і зрозумілий сайт, який спростить виклик евакуатора.

РІШЕННЯ:

Працюючи над даним проектом, наша команда прагнула мінімізувати кількість декоративних елементів у фірмовому стилі компанії. Так народився новий логотип, який об’єднує в собі текстове поле і графічний елемент у вигляді голки та нитки, що одночасно символізують велику літеру “Т” – текстиль, і повідомляє споживачеві про діяльність мережі магазинів.

У якості кольорової палітри обрано три основних яскравих та соковитих пантона, які стали основою всіх додатковими стилеобразующих елементів.

На основі отриманої концепції ми розробили дизайн як основний бізнес-атрибутики — бланків, конвертів, фірмових ручок і візиток — так і елементів, необхідних для брендування магазинів — вивіски, іменні бейджі, фірмові пакети та багато-багато іншого.

Як бачимо, для того, щоб розробити якісний та впізнаваний фірмовий стиль, не обов’язково використовувати велику кількість кольорів і декоративних складових. Лаконічний дизайн і соковиті пантони як найкраще підкреслюють статус компанії.

http://avtosos.kharkiv.ua/ua/