Про проект:

“Vestiti Preferiti” — інтернет-магазин, де кожна модниця може купити одяг відомих італійських брендів, не виходячи з дому.

Задачі:

– Розробити дизайн-концепцію брендування соціальних мереж.

– Підготувати рамки для подальшого оформлення контенту в соціальних мережах.

Рішення:

Соціальні мережі уже давно зарекомендували себе як ефективний інструмент для залучення потенційних клієнтів та продажів. І наявністю сторінки інтернет-магазину в Facebook чи Instagram вже ныкого не здивувати.

Проте для створення і просування нового бренду недостатньо завести сторінку і залити фотографії з товаром. Щоб зацікавити користувачів, а також стати більш впізнаваним на просторах мережі, необхідна цілісна дизайнерська концепція.

Працюючи над проектом, наша команда подбала про те, щоб на сторінках соціальних мереж Vestiti Preferiti були збережені основні елементи раніше створеного фірмового стилю. Ніжні пантони, лаконічні лінії — все це дозволило створити обкладинки, рамки, банери та багато інших “смачних” штучок, які не тільки зроблять бренд впізнаваним, але і не відколікуть увагу від головного — модного та стильного одягу відомих домів моди Італії.

http://vestitipreferiti.com.ua