Про проект:

“Агроэкспорт ЛАН” — компанія, яка спеціалізується на виробництві та експорті зернових і ярих культур.

Задачі:

Створити унікальний фірмовий стиль компанії.

– Логотип повинен одразу повідомляти потенційним клієнтам та інвесторам про діяльність компанії.

– Символіка компанії повинна казати одночасно про два основних напрямки: вирощування культур та їх продаж.

– Кольорове рішення має бути сучасним і в той же час створювати асоціацію з екологічністю виробленої продукції.

Результат:

Для створення фірмового стилю наша команда обрала два основних кольори: зелений символізує природу, чистоту товару; фіолетовий — сучасність підприємства, готовність до нових технологій.

Фірмовий стиль отримав своє відображення в логотипі, брендованих конвертах, ручках, візитних картках, щотижневиках та іншій атрибутиці, яка використовується співробітниками компанії під час спілкування з клієнтами.

Під час роботи ми запропонували нашим клієнтам розширити свою інформаційну політику і розглянути соціальні мережі як додатковий канал комунікації. Ця ідея була з радістю сприйнята і вже незабаром в таких соціальних мережах як LinkedIn, Facebook і Google+ з’явилися унікальні брендовані сторінки компанії “Агроекспорт ЛАН”.

http://agroexportlan.com