“Гармонія” — клініка, що надає комплекс стоматологічних послуг для дорослих і дітей.

ЗАВДАННЯ:

– Скоротити час адміністраторів на пошук карток клієнтів та зберегти історії лікування пацієнтів.
– Налаштувати автоматичні нагадування клієнтам про заплановані візити.
– Надати інформацію лікарям про заплановані візити через мобільний додаток.
– Передбачити подальшу автоматизацію рутинних завдань персоналу.

РІШЕННЯ:

До того, як керівництво стоматологічної клініки “Гармонія” звернулося до нас, весь запис клієнтів здійснювався по-старому — через журнали. Звичайно, в такому режимі важко було відстежити ефективність роботи персоналу, історію відвідувань пацієнтів, наявність складських залишків і т.д.

Проаналізувавши всі потреби наших замовників, ми зупинилися на варіанті впровадження “DENTA PRO”.

Інтеграція даного програмного забезпечення дозволила вирішити поставлені завдання. Більш того, програма має набір необхідних звітів і маркетингових інструментів, за допомогою яких можна перевіряти ефективність роботи персоналу і методів залучення клієнтів, вести і контролювати складські залишки, зарплати та багато іншого.

“DENTA PRO” є ефективним інструментом для автоматизації бізнес-процесів стоматологічної клініки, який зрозумілий кожному адміністратору на інтуїтивному рівні і є новим початком зростання організації.