Про проект:

“Мастер-ПАК” — компанія, що динамічно розвивається, яка спеціалізується на створенні широкого асортименту пакувальної продукції та пакувально-фасувального обладнання, необхідні власникам малого та середнього бізнесу.

Задачі:

– Створити новий фірмовий стиль, який бі відобразив філософію компанії.
– Оновити логотип, при цьому зберегти його впізнаваність.

Результат:

Компанія “Мастер-ПАК” вже не одне десятиріччя на українському та міжнародному ринках. Вони активно розвиваються, удосконалюють якість товарів та послуг, а також використовують інноваційні методи виготовлення продукції. Тому, працюючи над створенням фірмового стилю, ми розуміли, що він повинен підкреслити постійне зростання наших клієнтів.

Особливу увагу ми приділили вибору кольорової палітри. Наші спеціалісти підібрали десятки нових варіантів і після довгих узгоджень ми зупинилися на одній, найбільш виграшній комбінації пантонів. І цей вибір зовсім не випадковий. В даному варіанті синій колір символізує технологічність та інноваційність, сірий — надійність, а червоний привертає увагу потенційних клієнтів.

Ці ж кольори ми відобразили і в рестайлінгу попереднього логотипа ТОВ “Мастер-ПАК”. Ми зберегли накреслення та компоновку фірмового блоку. Однак, завдяки зміні колірних контрастів ми отримали абсолютно новий сучасний бренд.

Працюючи над цим проектом, ми подбали ще й про дизайн сувенірної, друкованої та презентаційної продукції. Для цього ми створили додаткові графічні елементи, які також говорять про динамічність та розвиток наших клієнтів.

Візитні картки і папки, конверти і листівки, буклети і блокноти, фірмовий одяг та інші атрибути фірмового стилю — все це отримало свій унікальний дизайн, який в той же час створює цілісний корпоративний стиль.