Компанія “Бусцентр” — інтернет-магазин, що надає великий вибір вживаних автозапчастин для мікроавтобусів.

МЕТА:

Виділити компанію серед конкурентів і збільшити впізнаваність за рахунок використання єдиного фірмового стилю у всіх каналах залучення і місцях взаємодії з клієнтами.

ЗАВДАННЯ:

– Розробити основні елементи фірмового стилю компанії.
– Створити дизайн-концепції сайту, соціальних мереж, транспортних засобів і пунктів видачі товарів, що відповідають новим вимогам.

РІШЕННЯ:

З даними замовниками наша команда працювала не один рік з моменту реорганізації самої компанії “Бусцентр”. І ці ділові відносини почалися саме зі створення айдентики.

У першу чергу, від нас вимагалося створити яскравий, але у той же час лаконічний логотип, який повідомить потенційним покупцям про діяльність компанії.
Ми обрали оптимальний варіант комбінування текстового та графічного елементів у вигляді схематичного з’єднання двох ключів.

В якості палітри ми зупинилися на двох кольорах: червоний, який повинен привернути увагу клієнтів, та сірий, що символізує надійність і стабільність.

На основі нової дизайн-концепції ми розробили макети всіх необхідних елементів фірмового стилю компанії: візитки, бланки, конверти, сувенірна продукція, дизайн офісних приміщень і робочого одягу співробітників та багато іншого.