Про проект:

BU-Shini — компанія, яка готова надати кожному автовласникові дійсно якісну резину за доступною вартістю.

Задачі:

– Створити простий та зрозумілий логотип, який бі відображав філософію компанії.
– Розробити фірмовий стиль, який в подальшому можна використовувати як для друкованої продукції, так і для оформлення інтернет-магазину.

Результат:

Перевага товару, який надають наші клієнти, заключається в тому що, купівля вживаних шин — це не тільки можливість взути автомобіль за більш низькою ціною, але і спосіб захистити оточуюче середовище від матеріалів, що довго розкладаються.

Тому за основу кольорової палітри для розробки логотипу і всього фірмового стилю ми обрали пантони сірого та зеленого, які асоціюються у споживачів з екологічністю та чистотою.

При створенні логотипу ми використовували комбінацію кількох декоративних та шрифтових елементів. Це дозволило нам відобразити основну філософію наших замовників, зберігаючи легкість сприйняття, а також додати динамічності.

Крім цього, ми підготували візуалізації подальшого використання розробленого логотипу та обраної кольорової палітри. Рекламні шрифти, фірмовий одяг та інша атрибутика — все це стало цілісною картиною дизайнерської концепції.