Навіщо вашому сайту потрібен блог?

“Я хочу просто сайт інтернет-магазину. Навіщо мені блог, якщо я не збираюся розважати людей?”

“У нашій компанії нічого не відбувається, щоб вести блог. Нам цей розділ не потрібен!”

“Блог — це неоригінально. Конкурентний аналіз показує, що він є у всіх. Цим нікого вже не здивувати”.

Ці фрази можна почути від замовників не один раз. Звичайно, в їх словах є чатсточка правди, але вона настільки маленька, що недооцінювати цей розділ — досить непрофесійний підхід.

Навіщо потрібен блог саме вашому сайту?

Люди хочуть, щоб з ними спілкувалися. Для них важливо, щоб хтось зрозумів їх проблеми, допоміг розібратися в тих чи інших питаннях, розклав все по полицях або поділився новим та цікавим. Тому блог — надійний спосіб стати ближче до своїх потенційних клієнтів.

Подібний розділ — не тільки данина моді. Це робочий інструмент, який одночасно дозволяє вирішити кілька задач:

  • Пошукове просування сайту (SEO).
  • Підвищення лояльності та довіри клієнтів.
  • Управління репутацією в інтернеті (SERM).
  • Залучення нових та мотивування існуючих клієнтів.

Грамотно оформлений блог дозволяє провести експертну консультацію клієнтів, розповісти про новинки у своїй сфері та привернути увагу до себе та свого товару.

Можливо, клієнт ще не знає, що йому потрібен ваш товар? Підкажіть йому це. Ненав’язливо й у простій формі.

Про що писати?

Думаєте, що вам нема чого сказати на корпоративному сайті? Навіть якщо ваше підприємство спеціалізується на виготовленні латексної фарби чи армованих стекол, що може здатися не дуже цікавою темою для простого обивателя, у вас може бути достатня кількість медійних приводів.

Опишіть переваги вашого товару та порівняйте його з аналогами. Розкажіть про способи його незвичайного застосування, світові тенденції у виробництві. Покажіть хоча б частину виробничого процесу. Поділіться хорошими новинами про те, що відбулося у житті вашої компанії: виграш тендеру, придбання нового обладнання, покращення умов праці робітників. Зробіть рейтинг своїх товарів, які користувалися найбільшим успіхом в цьому році.

Усе це може зацікавити саме вашого потенційного покупця.

Як часто треба “говорити” з клієнтами?

Ви вже визначили, будете вести блог самостійно або винайматимете спеціаліста, який професійно займається наповненням сайту контентом, знайшли цікаві теми та почали творити.

Тепер головне — визначити періодичність публікацій. Якщо ви готові оновлювати блог раз на місяць, тоді так, ви були праві, вам не потрібен блог і краще його зовсім не починати вести.

Ведення блогу можна прирівняти до вправ у спортзалі — вони приносять результати лише тоді, коли займаєшся регулярно. Тому слід притримуватися певного ритму в публікаціях: раз на день чи раз на тиждень. У такому випадку, відвідувачі сайту побачать, що ви не забули про своїх клієнтів та готові до спілкування з ними.

Блог на вашому сайті не вирішує всі проблеми. Але його використання в якості інструменту маркетингу та SEO-оптимізації дозволить вам досягти значно більших результатів.

Написати відгук :