Бізнес в соціальних мережах: 5 розповсюджених помилок у просуванні

Соціальні мережі — це достатньо нова, ще не до кінця обжита територія для розвитку свого бізнесу. Людині, яка щойно прийшла на ці землі, може здатися, що залучити нових клієнтів та створити позитивний імідж через Facebook чи Instagram — це проста процедура: достатньо публікувати зображення з товаром та платити за рекламу.

Але такий підхід до просування в соціальних мережах (SMM) невірний. Сьогодні ми розглянемо найбільш поширені помилки, які не дають досягнути бажаних результатів.

1. Геть план. Діятимемо інтуїтивно

Здавалося б, усе готово для удачного старту в соцмережах: замовили та затвердили створення дизайну груп у соціальних мережах, оплатили рекламні сервіси і навіть викладали декілька картинок з товаром чи послугами. Але нічого не відбувається. Можливо, графічне оформлення сторінок підвело? Чи контекстна реклама виявилася не такою ефективною?

Все значно прозаїчніше. Для SMM планування не менш важливе, ніж для будь-якого іншого бізнес-процесу. Ще на старті ви повинні визначити:

  • конкретну мету, якої ви хочете досягти завдяки соціальним мережам;
  • цільову аудиторію, та чи є вона в обраній соціальній мережі;
  • тип контенту, який буде публікуватися та його періодичність.

І вже з урахуванням цих даних готуємо чіткий контент-план.

Без цього успішне просування в соцмережах неможливе.

2. Одноманітне “меню”

Це для вас соціальні мережі стали робочою площадкою. А для користувачів — це своєрідний ресторан, де вони день у день хочуть отримувати не одну і ту ж порцію борщу, а яскравий, цікавий і, головне, різноманітний контент.

Якщо ви не публікуєте нічого, крім свого товару, будьте впевнені, ніхто не приділить вам належної уваги.

У соціальні мережі люди приходять за емоціями. Тому розбавити свій основний контент жартами або розумними висловами з картинками, голосуваннями або короткими відео — це необхідність. Головне — це дотримуватися основної тематики вашого бізнесу.

І ще один важливий нюанс — не дозволяйте користувачам “переїдати” або “голодувати”. Контент повинен бути регулярним, щоб про вас не забули, але і не кожні півгодини — настирливість може зіграти тільки проти вас.

3. Всім мовчати! Або цензура не пропустить.

У потенційних клієнтів ніколи не з’явиться до вас довіра, якщо на вашій сторінці, в групі, в спільноті користувачі залишають тільки позитивні відгуки. Звичайно, чистка коментарів потрібна, щоб позбутися від спаму і непотрібної інформації. Але найкраща робота з негативними відгуками — це відповідь на них. Причому в культурній та офіційній формі.

4. Хочу отримати все, не витративши жодної копійки.

Соціальні мережі — це інструмент для організації бізнес-процесів, який також вимагає вкладень.

  • Реклама спільноти чи сторінки в соціальних мережах.
  • Послуги фотографа чи відеографа для створення контенту.
  • Робота копірайтерів, які готують унікальні тексти.
  • Подарунки за участь у конкурсах чи акціях.

Все це, на жаль, не безкоштовно. Однак, саме завдяки їм ваш бізнес вийде на новий рівень: збільшиться лояльність публіки, з’являться нові клієнти, збільшаться продажі.

Тому намагаючись заощадити, новачки найчастіше працюють проти себе.

5. Вичікувальна позиція

Очікування, що все вийде само по собі — найбільш поширена помилка.

Ні, користувачі не прийдуть до вас самі і не зацікавляться вашим товаром.

Ніхто не дізнається про вашу компанію, якщо ви не запустите рекламу. Клієнти будуть йти від вас, якщо ви не будете постійно мотивувати їх.

Важливо розуміти: щоб щось працювало, необхідно попрацювати самому. Або найняти людей, які готові попрацювати за вас.

Просування в соціальних мережах, або SMM — досить довгий, складний і витратний процес, який вимагає багато часу, знань і умінь.

Але тим не менш, завдяки професійному підходу, вони можуть дати непоганий поштовх вашому бізнесу, вивівши його на новий рівень.

Написати відгук :